Reklamacje 8D

Główne zalety modułu Reklamacji 8D

  • Nowoczesne narzędzie prowadzące użytkowników przez cały proces reklamacyjny, począwszy od wprowadzenia zgłoszenia na bazie informacji od Klienta, na wyniku reklamacji, wnioskach i działaniach zapobiegawczych kończąc
  • Metoda 8D – zespołowe rozwiązywanie problemów. Metoda w której kładzie się nacisk na wskazanie zarówno doraźnych rozwiązań problemu, jak i ustalenie przyczyn źródłowych, a następnie określenie trwałych działań korekcyjnych i działań zapobiegawczych, nadaje się idealnie do prowadzenia procesu reklamacji.
  • Większa efektywność działania – zespół osiągnie lepsze wyniki gdy każdy z pracowników odpowiada za swoją część, niż pojedynczy pracownik odpowiadający za wszystko
  • Możliwość identyfikacji wszelkich problemów dotyczących różnych obszarów działalności firmy (zatrudnienia, finansów, zaopatrzenia, produkcji, sprzedaży itd.)
  • Rozwiązanie problemu dokumentowane jest odpowiednim raportem (możliwość wydruku raportu w formie papierowej jak i elektronicznej, do pliku pdf)

Monitoring produkcji

Planowanie produkcji

Utrzymania ruchu

Kontrola jakości

Technologie

Zarządzanie personelem

Raporty

Magazyn

Kontrola liderska

Komentarze

Słowniki

Zamów prezentację i poznaj nasz system!

Chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie,
które przyczyni się do wzrostu jakości usług Twojej fabryki.

    o systemie opowie

    Marcin Przewoźniczek – specjalista ds. wdrożeń