Wspieramy Twoją firmę w zakresie utrzymania i rozwoju wdrożonego systemu oraz innych rozwiązań
Poprzez indywidualną lub zdalną pomoc specjaliści świadczą profesjonalną usługę serwisu. Priorytetem naszej działalności jest szybka i komfortowa realizacja zadań związanych ze wsparciem wdrożonych rozwiązań. Realizacja tych celów możliwa jest między innymi dzięki wykorzystaniu rozwiązań pomocy zdalnej, w tym szybkiego połączenia z systemem na Twoim komputerze lub na panelu dotykowym.
Co zapewnia serwis:
- Obsługa zdalna i telefoniczna po wdrożeniu systemu,
- rozwój wdrożonego systemu,
- tworzenie dedykowanych funkcjonalności na potrzeby naszych Klientów,
- dostęp do aktualizacji,
- usuwanie wad,
- szkolenia użytkowników,
- wymianę skonfigurowanych podzespołów systemu.
Usługi serwisu świadczone są zazwyczaj w formie Umowy serwisowej, istnieje jednak możliwość rozliczeń bez wykupienia dodatkowych pakietów, zgłoszenia rozliczane są wtedy według obowiązującego cennika dla takiej formy opieki powdrożeniowej. Umowa serwisowa oraz rodzaj pakietu serwisowego określają warunki oraz dostępność serwisu.
Umowa serwisowa
Dla Klientów, którzy oczekują indywidualnego pakietu serwisowego uzależnionego od potrzeb fabryki, proponujemy Umowę serwisową w ramach, której oferujemy:
- atrakcyjne stawki godzinowe,
- gwarantowane czasy reakcji,
- dostęp do wszystkich aktualizacji systemu,
- monitoring oraz utrzymanie systemu,
- zdalne szkolenie dotyczące funkcjonowania systemu,
- telefoniczne konsultacje eksperta Programisty lub serwisanta,
- kwartalny pakiet roboczogodzin, do wykorzystania na prace serwisowe lub programistyczne